det kunne være der havde været flere danske spillere hvis man ikke havde lukket de danske verdner ned og hvis de havde gidet reklamere for spillet på eks facebook eller lignende jeg ser ingen reklamer overhovedet for spillet og ja det danske forum kan vist godt lukkes ingen har skrevet i 1,5 årHmm, jeg vil da godt protestere men det hjælper jo nok ikke noget - synes det er synd at det ikke bruges noget mere......
det lyder ikke godt men igen når man ikke reklamere for spillet så er det svært at få nye spillereDet er ikke op til mig mere.... og pt tror jeg vi skal være glade for hver dag vi kan logge ind i spillet
Dette er et af de spil som de kalder 'mature games' og ingen af dem bliver der reklameret for - det er også her, hvor der har været de største struktuelle ændringer, efter den nye CEO er kommet til. og inden han overtog, var det umiddelbart heller ikke en prioritet da det ikke var her man tjente penge. Ja, nogle gange skal man investere penge for at tjene penge, men da dette spil aldrig var ment til at skulle 'løbe' så længe, og at det er det eneste rpg spil i kataloget, er det ikke prioriteret.det lyder ikke godt men igen når man ikke reklamere for spillet så er det svært at få nye spillere
altså jeg mener egentlig ikke like, men godt at se en form for forklaring, det er noget øv for os der har været der i mange år.....Dette er et af de spil som de kalder 'mature games' og ingen af dem bliver der reklameret for - det er også her, hvor der har været de største struktuelle ændringer, efter den nye CEO er kommet til. og inden han overtog, var det umiddelbart heller ikke en prioritet da det ikke var her man tjente penge. Ja, nogle gange skal man investere penge for at tjene penge, men da dette spil aldrig var ment til at skulle 'løbe' så længe, og at det er det eneste rpg spil i kataloget, er det ikke prioriteret.
Hvis man reklamerer for et spil, skal man også kunne udvikle det, og det kan ikke udvikles mere end det er nu. Det er ikke muligt at udvikle mange ting i spillet da koden ikke kan følge med, og mange af de seneste ændringer såsom spillerniveauer, kan ikke gentages.